lørdag 24. juli 2010

Hei hei alle sammen! Nå er det lenge siden dere har hørt noe fra meg.. Man blir bare mer og mer travel jo eldre man blir har jeg skjønt, så det er vel sånn det blir etter man passerer 1 år.

Det har skjedd kjempemye siden sist, men jeg tror ikke jeg husker alt.. Men det viktigste er vel at jeg har begynt i barnehagen, og at jeg har flyttet til Son. Har bodd her snart en mnd, og har hatt ferie hele tiden. Bestemor har vært her og passet meg i ferien, og det har vært kjempekoselig. Og nå i helga har både bestefar og bestemor Gry vært her, og farmor. Er koselig å treffe familien.

Har jo begynt å gå også for en stund siden, så nå bare løper jeg rundt hele tiden, har mye energi jeg må kvitte meg med :)

Får fortelle mer siden, har ihvertfall lagt ut en del bilder og videoer dere kan titte på så lenge :)

Ingen kommentarer: