fredag 29. mai 2009

29.mai
















Før jeg kom ut så jeg sånn ut.. Litt bollekinn allerede :)


Jeg har blitt stor!! :) Mamma var litt treig med å få i gang denne bloggen, så nå er jeg allerede blitt 10 uker :) Love it :) Jeg har allerede vokst kjempemasse, blitt 5800 gram og greier. Og jeg er 60 cm lang, tenk det! Har skjedd mye siden jeg kom ut av mammas mage, og alt er jo så nytt. Jeg har f.eks begynt å smile, men jeg prøver å unngå at mamma og pappa får tatt bilde av det, er så morsomt å se dem prøve så hardt med grimasene sine for å få meg til å smile til kamera, så det må jeg ha gleden av en stund til :) Jeg sover litt mer på natten nå enn jeg gjorde først, jeg tror mamma er veldig glad for det, hun ble veldig sliten av å være våken hele natta. Og så har jeg blitt veldig sterk i nakken, kjempesterk. Det sa Eve, helsesøsteren jeg pleier være hos på helsestasjonen.




Skal få mamma til å skrive her litt oftere nå fremover, så kan dere få litt hyppigere oppdatering om hvordan det går med meg og utviklingen min. Er jo så mye å fortelle. Igår var jeg for eksempel på helsestasjonen igjen, på barselgruppe. Da traff jeg 7 andre babyer som er ca like gamle som jeg, 2 gutter og 5 jenter. Det syns jeg var veldig gøy (selv om jeg stortsett sov hele tiden), er veldig spennende å se på andre babyer. Nå skal jeg få lagt ut noen bilder her, så får dere se hvordan jeg ser ut.



Ingen kommentarer: