lørdag 30. mai 2009

En ny dag

Stakkars mamma og pappa! Jeg ble litt syk igår kveld, kastet opp, og mamma og pappa ble såååååå bekymret for meg. Tror ikke det ble så mye søvn på dem inatt nei. Jeg sov kjempegodt, følte meg bedre igjen ganske fort, men jeg gråt litt når jeg var dårlig. Er jo ikke så lett for en sånn liten stakkar som meg å vite hva som skjer, når maten min plutselig ville opp igjen.
Føler meg ihvertfall bedre nå, så nå ligger jeg på sofaen og slapper av. Venter på at pappa skal stå opp så jeg får litt pappakos før han drar på jobb.

Litt senere skal jeg til byen, skal på Riktige Leker og se om jeg finner meg noen nye leker :):) Og kanskje skal vi en tur i parken og hilse på tante Line og Kim, og så er det sikkert mange andre barn jeg kan se på der, det er så spennende å se på barna som løper rundt, og jeg gleder meg masse til jeg kan løpe rundt sammen med dem (kan da ikke være så lenge til det, jeg er jo såååååååå stor nå). Er visst en fin dag idag, mamam og pappa sier det er en sånn dag jeg kommer til å kose meg med is på når jeg blir større. Jeg lurer på hva is er og hvor stor de egentlig mener jeg skal være, jeg er jo allerede mye større enn jeg var..
Skal ta meg et bad nå før jeg drar til byen, så skal jeg fortelle dere om hvordan dagen ble litt senere :)

Ingen kommentarer: