fredag 19. juni 2009




I morgen blir jeg 3 mnd gammel, da skal jeg i bursdag til tante Katrine, hun skal feire at hun blir 29, mens jeg skal feire meg selv. Har fått meg nye fine klær jeg skal gå med. :)
Mamma og pappa sier jeg har utviklet meg masse, som dere ser på bildene har jeg begynt å smile masse, og jeg prøver og prate litt også. Jeg liker å prate, er morsomt når det kommer lyder ut av munnen min, så jeg må le litt også når jeg prater.
Har begynt å følge mer med på ting som skjer rundt meg også, så nå ser jeg inn i kamera når jeg blir tatt bilde av også.
Og så ser jeg på den store svarte greia vi har hjemme, jeg vet ikke helt hva det er ennå, men den heter visst Chico. Den pleier å slikke meg på tærne når jeg er lei meg.
Har begynt å holde lekene mine også, ikke så mye ennå, men litt. Blir mest til at jeg slår på dem men. Er veldig gøy ihvertfall.
Er bare 9 dager igjen til dåpen min nå, nedtellingen er igang..

1 kommentar:

Malin sa...

gratulerer med 3 mnd dagen din, Leo :) du må feire med måte, ikke la det bli for mye morsmelk og for lite søvn. sånne søte barn som deg må ha skjønnhetssøvnen sin vettu;)