onsdag 17. juni 2009

Lenge siden sist, igjen.. Har vært en tur i nord nå, og besøkt besta, og tanter og onkler. Var veldig koselig å møte familien igjen. Fikk til og med lurt onkel Stig til å holde meg og gi meg mat!!! :) Han turte ikke holde meg sist. Vi satte ned urna til bestn også, jeg skjønte egentlig ikke så mye av det, men jeg gjør kanskje det når jeg blir større?

Idag har jeg vært på helsestasjonen og fått sprøyte!! Jeg skjønner ikke hvorfor de skal stikke nåler i meg, var jo vondt.. Og så ble jeg kjempeslapp etterpå.. Jeg ble målt og veid også, var 61cm, og veide 6210 gram.. Legen sa jeg var helt på snittet, og det er jo bra. Nå gleder jeg meg bare til jeg skal døpes, er bare 11 dager igjen nå, og det meste er i boks visstnok. :) Da får jeg treffe enda mer familie, kanskje jeg treffer noen jeg ikke har møtt før også?

Ingen kommentarer: